Monday, June 8, 2009

Imagine aku tv mu, transmission ku terbit untuk mu.

Imagine aku tv mu, transmission ku terbit untuk mu/ Drama ku product khas siaran mu, transonic gelora, satellite cinta.

Imagine aku radio mu, intermission ku orbit untuk mu/ E-rama ku record khas hiburan mu/ Interplanet kejora/ Ke marikh asmara/ WooOoOo

Permaisuri rumah ku

Permaisuri radar ku

Permaisuri syurga ku

Yang teristimewa!

Imagine aku VJ mu/ transvision ku terbit untuk mu/ Character ku ilham khas buat mu/ Transphonic gelora/ Satellite cinta.

Imagine aku DJ mu/ Intervision ku orbit untuk mu/ Metaphore ku iltizam khas buat mu/ Intersonic kejora / Ke marikh asmara/ WooOoOo

Aaron, i think u know some of the meanings of the words, and i left the rest for u to find out :)

Love,

Cheeky Baby Ilina.

No comments: